Szukaj

Youtube, a telewizja - mój komentarz pod filmem.

17 maja 2014
youtube, telewizja, rojo, ator, rozmowa, moje urojenia, vlog, komentarz

Uznałem, że tak dobrze skomentowałem ten film, że wrzucę to na bloga.

Już sam ten materiał pokazuje, że na Youtubie z małymi kosztami można zrobić dużo ciekawsze Talk-show niż w telewizji. Jest to bardzo fajne. W telewizji naprawdę ciężko znaleźć jakiś dobry talk-show. Głównie pod względem tematycznym, ale również i merytorycznym. 

Podobnie moc internetu pokazuje Łukasz Jakóbiak w swoim programie. W jego programie można zobaczyć ludzi jacy są naprawdę. Bez tej przekłamanej otoczki, którą serwują nam media. Sam się zdziwiłem, że Edyta Górniak jest tak fajną i sympatyczną i mądrą kobietą. Media popsuły mi jej obraz gadając o jej porażkach. I ukazując ją jako osobę, która bardzo gwiazdorzy.Przez co nawet nie chciałem słuchać jej piosenek, bo myślałem, że to jakieś gówno. A na przykład cover piosenki I surrender Celine Dion śpiewany przez Edytę po polsku jest genialny.

Youtube jest lepszy, bo pokazuje prawdziwych ludzi. I nikogo nie obchodzi poprawność polityczna. Jak chcesz rzucić w filmiku "kurwom" to to robisz.Chociaż widzę tendencje do robienia programów coraz bardziej poprawnych politycznie i ugrzecznionych. Pod kilkoma względami to dobrze, ale pod kilkoma źle. Nie będę pisał dlaczego, aby nie przedłużać tego tl;dr.


Dodam jeszcze od siebie, fragment po tl;dr (too long, don't read).
Ugrzecznienie jest dobre pod względem tego, że tak jak pisałem tu [KLIK], chamstwo przyciąga chamstwo. A gdy brak chamstwa to komentarze są dużo bardziej merytoryczne. Ale jak ktoś robi program rozrywkowy to po co ma się ograniczać? Dobrym przykładem jest tu program Z Dupy, który leci po bandzie. Gumowe penisy, wulgaryzmy i inne rzeczy, które są czysto kontrowersyjne. Takiego programu mi brakowało. Czegoś prawdziwie popieprzonego, kontrowersyjnego i innego. Miałkość i ugrzecznienie na silę już mnie znudziły. Ale i tak trzeba to robić, aby nie było hasła, że "internet jest tylko wulgarnym miejscem i nie daje dobrego przykładu". 

Bardzo dobrze, że są w internecie programy takie i takie. Z których można się czegoś nauczyć i które bawią. Na pewno dużo lepsze to jest niż oglądanie tańca z gwiazdami, o którym wielokrotnie wspominali w tym filmie, czy jakiś durnych polskich seriali.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz