Szukaj

A miało być o kurwie

31 października 2012

Kurwa! Miałem napisać tekst o kurwie, o tym, że gwiazdkowanie jest do dupy. O tym, że cenzura jest do dupy i że, anal jest do dupy. W ogóle dupa też jest do dupy. No, ale nie przychodzi mi nic konkretnego do głowy. Dlatego napisze tekst o chamstwie.


Chamstwo przyciąga chamstwo. Może nie mam milionów komentujących, ale gdybym miał i gdybym powiedział Kurwa. To komentujący sobie by pozwalali na kurwienie. A po co mi to? Nie znoszę chamstwa i cygańskiej muzyki. Nie raz widzę, jak pod jakimś filmikiem w którym choć raz powiedzieli "Kurwa", to od razu masa wulgarnych komentarzy się pojawiła. Było przyzwolenie. 

Dopóki mnie to nie irytuje i dopóki nie mam tylu komentarzy. Póki nie ma hejterstwa, to sobie mogę pozwolić. Ale może kiedyś przyjdzie taki czas, a wtedy będzie trzeba zmienić co nie co? Przestać kląć, wyłączyć komentarze dla Anonimowych i może banować, w sumie to nie wiem czy mogę banować. 

Ten czas szybko raczej nie nadejdzie. Jeszcze trochę czasu na wyrobienie sobie rangi głupiego wulgarnego chama mam. Nie ma co się spieszyć. Trzeba pisać.

 Wykład na temat słowa Kurwa :


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz