Szukaj

Throne Rush - poradnik początkującego

17 kwietnia 2014
throne, rush, poradnik, początkujacy


Throne Rush to facebookowa gra, która ostatnio mnie bardzo wciągnęła. Gra jak wiele innych. Budujemy swoją wioskę. Najbardziej przypomina mi Stronghold. Choć w sumie jest to taki Tower Defence. Ma całkiem ciekawy silnik, choć czasem irytujący. Ale o nim zaraz. Bo to głębszy temat. Irytujący tez jest sposób wysyłania facebookowych giftów. Choć fajne jest to, że jest tylko jeden gift (mana), używany do tworzenia czarów. Które nieco pomagają podczas ataków. A nie tysiąc gifów, które są nic nie warte. Od razu przepraszam wszystkich znajomych za te zaproszenia do gier. Ale da się wysłać pojedynczym osobom tylko leci to do wszystkich. Już więcej tego nie zrobię.


PORADY OGÓLNE


-Jest to gra, która wymaga dużo cierpliwości. Większość budynków oprócz ich budowania, ma również możliwość ulepszania na wyższy poziom. Z czasem to już będzie trwało po kilkanaście godzin, a może i dni. 



-Nie jest ta gra czasochłonna. Wystarczy wejść na kilka minut i włączyć budowanie. Ale warto też wchodzić co jakiś czas, aby zbierać złoto z kopalni i chleb z wiatraków. 

-Najwięcej czasu zajmuje atakowanie wiosek graczy i robienie misji. Czyli atakowanie zamków SI. Ale o tym też zaraz. 

-Warto patrzeć jak inni atakują nas oraz jak się rozbudowują gracze z topki. Cenne doświadczenie.


SILNIK GRY


-Przez kilka pierwszych dni można budować dwa budynki na raz. Ale to mija. A budowanie tylko po jednym budynku jest irytujące. Szczególnie, gdy buduje się po 15 godzin. Dlatego warto zrobić zadania na kryształy i kupić za nie drugiego budującego. (Domek budowniczych). Warto w nich włożyć wszystkie kryształy. Bo to przyspiesza rozgrywkę.



-Wojownicy po bitwie zostają straceni i trzeba budować armię jeszcze raz. To znaczy, że tracisz wszystkich wojowników wykorzystanych w bitwie. Nawet jak przeżyją. Nie wykorzystani zostają. Polecam odbudowywać po bitwie od razu armię. To nie kosztuje drogo. A na początku trwa ok. 30 minut. 
Ten czas można jeszcze skrócić rozdzielając budowanie wojska na dwa Baraki. 

-Wojsko można postawić na każdym zielonym polu. Wokół budynków tworzą się czerwone pola na których nie można budować, ani stawiać wojska. Dlatego trzeba tak budować, aby nie było miejsc na stawianie wojska w środku twojego zamku. 

-Honor dostajemy za 100% zniszczenie zamku przeciwnika. Mur się nie liczy.

-Mur powstaje od razu.

-Budynki w każdej chwili można przenosić gdzie się chce w obrębie zamku (oprócz w bitwach).



BUDOWANIE I OBRONA ZAMKU


Wiele osób nie rozumie jak ta gra działa, więc źle buduje zamki. Może nie zostali nigdy zaatakowani i nie wiedzą, że mur nie wiele da. A przy nim wieże obronne. Bo zniszczą go od drugiej strony. Tak jak w przypadku niżej.

throne, rush, poradnik, początkujący


Zaatakują go od strony odkrytej i po nim. Jeszcze te kopalnie na zewnątrz. Taki łatwy łup. Jedyny problem to kanonierka zaznaczona na czerwono. Ale w tym przypadku jest koło niej wolne zielone pole, więc wyśle się orki lub trolle i nie ma kanonierki. Gdyby nie byłoby tam wolnego pola było by trudniej. I trzeba było by stracić więcej wojsk. Albo użyć czar. Zaatakować np. Goblinami i elfami z za muru. O ile złapią to na cel. 

A tak to wystarczy wejść od strony strzałek. Zniszczyć wieże i po kolei niszczyć najważniejsze budynki, czyli zamek, skarbiec i spichlerz. A potem resztę dla zdobycia honoru. A jak nie chcesz zdobywać honoru tylko same surowce to wystarczy zniszczyć tylko tamte budynki + wiatraki i kopalnie. 


throne, rush, zamek, wioska, budowanie, poradnik, początkujący, poczatkujacego
Tak wygląda teraz moja wioska. Nie jest już jakaś podstawowa.
Ale na tym poziomie powinna już tak wyglądać.

Dlatego polecam budować w takim stylu co ja. Najważniejsze budynki są za murem ukryte i chronione przez wieże i kanonierkę. Też ukrytymi za murem, żeby dłużej zeszło się rozwalanie jej. 

A wokół postawić resztę budynków, których mur już nie objął. Muru mamy nie dużo. A co poziom zamku dochodzi nam 15 murków do wybudowania. Dlatego kolejność ochrony ma się tak. 


1. Zamek 

2. Spichlerz i skarbiec. 

3.Kopalnie i wieże obronne

4. Wydaje mi się, że Brotherhood też jest ważny i leci z niego dużo. Ale jeszcze tego nie sprawdziłem.

5. Reszta 

Ważne jest, aby to było tak ściśnięte, aby wieże miały cały teren do obrony. I jak najbardziej utrudnić wojskom dotarcie do ważnych budynków, z których leci najwięcej surowców. Od razu też ulepszamy mury. Na szczęście ulepszają się od razu. 

Co do samego budowania. To budujemy wszystko. Bo potrzebujemy dużo wojska i surowców, oraz miejsce na te surowce. Miałem kilka razy taką sytuacje, że miałem maksymalną ilość złota i nie miałem co z nim zrobić. 

Tak samo z ulepszaniem. Ulepszamy wszystko. Ale najważniejsze ulepszenie jest zamku. Potem Skarbca i Spichlerza. Następnie kwatery dla wojska i baraki. Potem kopalnie i wieże. I reszta. 

Z kolejnymi poziomami i wyższymi poziomami zamku robi się coraz trudniej i trudniej się bronić. Np.: przed orłami, które bez problemu mijają mury zamku. Trzeba mieć na nie sposób, ale ja jeszcze nie mam. Bo nie doszedłem do tego poziomu. To już bardziej zaawansowana rozgrywka. 

Z budowaniem dążymy do czegoś takiego.


throne, rush, poradnik, początkujacy

throne, rush, poradnik, początkujący



ATAKOWANIE


Atakowanie zamków z misji, czy graczy to nie jest prosta sprawa. Łatwo jest, gdy mają źle zbudowany zamek. Ale czasem są takie zamki, że się wchodzi. Nie wie od czego zacząć i wychodzi. Albo zaczyna się i traci całą armie nic nie zyskując. Warto zacząć robić wojska od razu i atakować graczy. Dzięki czemu dostajesz dużo doświadczenia, w grze i o grze jaki surowce i honor. Atak na gracza kosztuje trochę złota i z czasem rośnie. Jak widzę jest 10 złota za poziom. 



Podczas ataku trzeba patrzeć jaka jest sytuacja. Gdy ma odsłonięte najważniejsze budynki to walimy prosto w nie. Gdy jest lepiej rozmieszczony to trzeba uderzać w wieże. Gdy ma już kanonierkę to trzeba ją zniszczyć jak najszybciej, bo jedną kulą potrafi nam zabić wszystkie elfy, czy gobliny. Jak nie ma muru to od razu wysłać orki do zniszczenia. Gdy jest to orki i gobliny lub elfy.

Orki są na początku bardzo dobrą siłą niszczącą. Oczywiście jak się jeszcze nie ma tych jednostek to trzeba sobie radzić rycerzami i goblinami. 
Rycerze to jednostka walcząca atakująca najbliższy budynek. Gobliny to dystansowcy, którzy rzucają kamieniami w składy. To jest w kopalnie, skarbce itd. 
Elfy też atakują na dystans, ale najbliższy budynek. Działają przez mury, dzięki czemu nadają się do niszczenia wież przez mury. Choć szybko umierają. 
Trolle to machiny do niszczenia. Razem z orkami trzeba puszczać ich na początku do niszczenia murów i wież. Żołnierzy puszczam jako wspomaganie. 

Moje wojsko wygląda tak, że mogę mieć 140 jednostek. Mam 20 rycerzy, 10 goblinów, 20 orków, 20 elfów, 10 trolli. Starcza mi to na niszczenie takich średnio trudnych zamków. Na lepsze zamki polecam zrobić jak najwięcej Trolli i Elfów. Pięknie raz zniszczono mnie takim wojskiem. 

Ataki na zamki z misji wyglądają bardzo podobnie tylko jest mniej budynków. Trzeba zniszczyć wszystkie, aby mieć 100%. Jak się nie zdobyło 100% to można powtórzyć. W powtórzeniu  budynki są odnowione.

Podsumowując. Najważniejsze to rozwalać mury, aby dostać się do środka i wieże, aby nie zabijały nam wojsk podczas niszczenia budynków. A potem rozwalić resztę budynków, aby zdobyć honor i 100% wygraną.

PODSUMOWANIE
Chyba tyle informacji wystarczy osobom zaczynającym. Nie ma potrzeby opisywania, który budynek co daje. Ani która jednostka ile ma życia. Ważniejsza jest jej użyteczność na polu bitwy. 
Ważna jest również umiejętność rozgrywania bitew i obrony zamku. 
Myślę, że wszystko co najważniejsze umieściłem w tym poradniku. Być może w późniejszej rozgrywce zrobię jeszcze jeden. Ten poradnik jest osoby, która mogła to wszystko co ja zrobić w ciągu 2-3 dni. Nie tłumaczyłem tu przecież jak walczyć żołnierzami i goblinami. Bo to zbyt podstawowe. 



Polecam tą grę osobom, które siedzą całymi dniami na facebooku. Lepsze niż farmy, bo nie trzeba tyle siedzieć przy tym. Jest też aplikacja na smartfona, ale coś źle mi chodzi. W sensie nie widzę budynków. Ale przydaje się do zbierania surowców. 


125 komentarzy:

  1. Kopnij się w czoło...^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zdobyć 3 budowniczego

      Usuń
    2. wlasnie mam krysztaly i nie moge kupic 3 budowniczego dlaczego ?

      Usuń
  2. Czy można gdzieś kupi albo co robic zeby dostac wojownikow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojowników robisz w Baracks za chleb. Abyś mogła mieć ich więcej musisz wybudować Headquarters. Aby mieć kolejnych to jest Orki, Elfy itd. to musisz budować kolejne poziomy baraków.

      Darmowych wojowników możesz dostać na fanpage gry na fb. https://www.facebook.com/thronerush?fref=ts
      Dostałem tak raz, aż 10 smoków. A codziennie rzucają link z jakimiś darmowymi jednostkami (free units).
      A najlepsze jest to, że te jednostki mogą być ponad to ile możesz mieć jednostek w kwaterach. Po kilku kliknięciach w darmowe jednostki, miałem ich ponad 500 na 200 możliwych.


      Usuń
    2. A jeśli co chodzi o wojowników w sensie herosów to kupuje się ich w Tavern za kryształy. Ale nie kupiłem żadnego, więc nie wiem na czym polegają herosi.

      Usuń
  3. Czy da się sterowac jednostkami podczas tatku? Raz widzidialem na moje konto atak ktory wygladal jak sterowany - niszczyl z poczatku wieze, a potem reszte budynkow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj cały poradnik. Gobliny niszczą na początku składy i budynki produkujące surowce a orki biegną prosto do wież.

      Usuń
  4. Moim zdaniem nie można, a jeśli można to jeszcze nie odkryłem jak. Za to mam wrażenie, że herosem można sterować. I być może jak masz herosa to możesz sterować jednostkami. Ale to nie potwierdzone info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz sterować Herosem, pełni on funkcję zwykłego wojska z tym, że Heros lvl-uje.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tam, gdzie masz listę znajomych w lewym górnym rogu tego są trzy kwadraciki. Jeden ze strzałką na brązowym tle, drugi niebieski z krzyżykiem, a trzeci zielony z kółkiem. To klikasz na ten brązowy i możesz zmieniać do woli. Tym trzecim możesz obracać, a jak kończysz to klikasz na ten pierwszy.

      Widać u mnie te kwadraciki na trzecim obrazku. Tym co jest napisane Waldemar na górze.

      Usuń
  6. czy jest możliwość obrotu planszy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można podejrzeć historię walki, zaatakowałem gracza i w chwili gdy pokonałem jego wieże przełączyłem zakładkę po powrocie zobaczyłem info, że przegrałem i nie wiem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłem takiej opcji, więc raczej nie ma. A jesteś pewny, że nie minął określony czas na atak? Dlatego może przegrałeś.

      Usuń
  8. a jak się atakuje swojego znajomego?



    OdpowiedzUsuń
  9. a przykładowo jak ktoś cię nie zaatakował a ty chcerz jego to jak go wybrać żeby nie szukać na arenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się zemścić w mailu klikając na niego lub dodać go do broherhooda i tak ktoś cię pomści

      Usuń
  10. Nie ma takiej opcji. Jedynie można zemścić się na osobie, która już cię zaatakowała. A inne ataki są losowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej
    Kto to jest ten avenger i dlaczego nie mogę go zaatakować. W brew temu co znalazłem w sieci nie jest to jakiś dawno atakujący zawodnik bo komunikat pojawił się przy człowieku, który zaatakował mnie 3 godziny temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra w sumie to chwila zastanowienia.Avenger to mściciel - czyli ktoś kogo zaatakowaliśmy :)

      Usuń
    2. O to nawet sam nie wiedziałem, że istnieje oznaczenie Avengera.

      Usuń
  12. wysłałem zaproszenia do gry żeby dostać "crystal", koleżanka zrobiła wszystko tak jak trzeba, tzn. przeszła tą misje "Sludgers Lot" żebym ja mógł dostać kryształ, ale nic się nie dzieje i nie mogę znaleźć u niej gdzie to mi wysłać... czy to jest wina tego że gra na telefonie i nie widze tylu opcji... ale szukałem wszędzie i nigdzie nie ma....
    Pomóż jeśli wiesz o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To automatycznie się dodaje z tego co wiem. A jesteś pewny, że ta koleżanka dołączyła dopiero po tym jak ją zaprosiłeś? Jesteś pewny, że weszła z twojego zaproszenia?

      Usuń
  13. tak jestem pewny ponieważ robiliśmy to razem, wysłałem zaproszenie, przyjeła i przeszliśmy tą misje co trzeba w 10min gry... i czekam wciąż ale nic nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  14. a herosi działają tak że można nimi sterować i są na zawsze czy tylko raz wyśleż ich w bitwe i są jak normalni żołnierze tylko że śilniejsi

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest już wiedza zaawansowana. Nie będę cię wprowadzał w błąd. Nie miałem herosa nigdy. Ale z tego co widziałem jak mnie atakowali to był sterowalny. Co do drugiego pytania to nie mam pojęcia. Ale myślę, że jest na dłużej. Nie wiem czy na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. A wie ktoś może czemu od pru dni nie dostaje many ? Znajomi mi wysyłają bo powiadomienia wyskakują a 'koperta" w grze jest pusta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem dlaczego. Mi normalnie działa. Próbowałeś się przelogować?

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dzięki niej robisz spelle.

      Usuń
    2. mana daje to że gdy masz alchemy lab to morzesz zrobić piorun w trakcie walki lub meteor jak ulepszysz budowle na max 2 lvl

      Usuń
  19. czy da się usunąć budowle np. mur ?

    OdpowiedzUsuń
  20. witam. czy bohater jak zginie odradza sie na nowo na naszym zamku czy smierc oznacza smierc i trzeba znow go wykuoic za diamenty?

    OdpowiedzUsuń
  21. jak cos przesunac albo obrocic ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do guldi " Animale ". ;) Pomagamy i doradzamy .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mialem wioske na 24lvl i jak wszedlem dzisiaj na gre to wszytko wrocilo do 1lvl czemu tak sie stalo juz drogi raz tak mam

    OdpowiedzUsuń
  24. Co mam rozbudować abym mógł pomieścić więcej niż 35 tys złota?

    OdpowiedzUsuń
  25. jak wysłać do walki 20 jednostek jednorazowo w jednym czasie

    OdpowiedzUsuń
  26. co chodzi z tą mapą obok areny ? co to daje ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ala questy to jest. Pokonujesz zamki SI, znaczy komputerowe, zrobione przez autorów gry.

      Usuń
  27. a jak zdobyć gemsy ?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszasz 3 przyjaciół do gry i masz 100. Zdobywasz honor w walkach, dzięki czemu robisz zadanie Military Glory i tam zdobywasz za kolejne poziomy gemsy.

      Usuń
  28. Gram w tą grę poprzez fb, zainstalowałem ją na telefonie. Jak mogę zsynchronizować te dwa konta aby grać w tym samym królestwie na fb co i na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powinno samo się zsynchronizować, jeśli zalogujesz się ze swojego konta na fb. Mi się zsynchronizowało.

      Usuń
    2. panie Waldemarze nie ma opcji synchronizacji , wprowadzasz pan w blad ludzi

      Usuń
  29. Czy można zacząć grę od nowe w throne rush na facebooku ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałem takiej opcji, ale być może można support o to poprosić. Chodź dla mnie bez sensu jest zaczynanie od nowa. Skoro i tak trzeba tą samą ścieżkę przebyć.

      Usuń
    2. nie mozna :) mozesz usunac aplikacje lecz po jej ponownym wlaczeniu stan bedzie taki jak po jej usunieciu

      Usuń
  30. Jest gdzieś dostępny opis kosztów upgrade budynków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wejdź na http://thronerushcheats.net/ i kliknij w zakładce Wiki. Przeniesie Cię do wikipedi o tej grze. Znajdziesz tam opis kosztów upgrade budynków i wiele wiele innych ciekawych rzeczy. Jednakże wszystko w języku angielskim. Jeśli to nie stoi na przeszkodzie to wejdź i zobacz;-)

      Usuń
  31. The best Throne Rush hack is here http://usefulforgames.com/family-guy-the-quest-for-stuff-hackhttp://usefulforgames.com/family-guy-the-quest-for-stuff-hack !

    OdpowiedzUsuń
  32. Wie ktos jak zaczac gre od poczatku?

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba dodać, że Throne rush jest nie tylko na facebook'u ale jest również dostępny na android oraz ios. Gra dla niektórych może być nudząca i niedopracowana. Jednak dla mnie gra jest bardzo fajna i wciągająca. Jednakże nie wszyscy są mną i niektórzy szukają sposoby aby obejść powolne spinanie się na szczyty :D Dla takich ludzi zawsze istnieje wyjście jakim jest zastosowanie zakazanego programu (jak to brzmi, hehe) jakim jest Throne Rush Cheats, znajdziesz go o tutaj → http://thronerushcheats.net/

    Pełna profeska, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałem takiego jednego zjeba, który oszukiwał. Wlazł tylko z herosami i żaden budynek obronny ich nie atakował. Gostek nawet nie musiał używać many. Skur_ysyn

    OdpowiedzUsuń
  35. mam 9 lvl i ciągle maximum kasy mam 15 tys i nie mogę wiencej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powieksz budynek do przechowywania zlota ,zwiekszy sie wtedy ilosc :)

      Usuń
  36. Mam problem z kupnem robotnika. Gdy miałam jednego robola wyświetlała mi się tabelka z informacją za ile klejnotów są kolejni a gdy kupiłam drugiego to jakby się zablokowało i nigdzie nie mam opcji kupna kolejnego... ;(((

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam 4 budowniczych i nie mogę mieć więcej ;/

    Kiedyś mogłem mieć max 6 lecz nie miałem klejnotów aby je kupić, teraz mam lecz nie mam możliwości kupna robotników ;/

    Mój budynek ma 4 lvl i nie mogę go rozbudować na wyższy:(

    Ktoś ma jakiś pomysł ??

    Również dołączyłbym do gildii ale żadna nie chce mnie przyjąć, dziwne :)

    Jakby co to mój gg: 9377767 będę wdzięczny za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszam do gildii NIEZGODNI

    OdpowiedzUsuń
  39. www.thronerush.pl Największy polski poradnik o grze . ZAPRASZAMY

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak miec wiecej miejsca na chleb i zloto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiekszyc pojemnosc budynkow do przechowywania chlebka i zlota

      Usuń
  41. Ale zrobili starzy gracze moga miec 4 i wiecej budowniczych a nowy tylko 2!!! no nie fair !!
    ling na ang.forum jak cos:
    http://gamersunite.coolchaser.com/topics/129801-throne-rush-can-t-upgrade-builders-house-to-level-3-i-have-gems-but-won-t-let-me-upgrade-can-u-help-plz

    OdpowiedzUsuń
  42. Któraś osoba napisała, że gościu oszukiwał ponieważ jego wojska atakowały tylko wieżę. Te przywileje mają tylko dwie jednostki: Orc (Ork) - jednostka poruszająca się pieszo, gdy wieża jest za murem to mur też niszczy(1. wieża lub mur 2.wieża lub budynki 3.budynki). Wraith (widmo) - jak sama nazwa mówi przelatuje przez mur i od razu bierze się za niszczenie wież, a gdy już znikną to rozwala po kolei budynki (1.wieża 2.budynki).

    Druga informacja jest taka, że gdy chcemy się zrewanżować za zaatakowanie wioski to czasami jest problem. Wynika to z tego, że ktoś nas uprzedził i zaatakował wcześniej tą osobę po czym aktywowała się ochrona wioski 2h, 4h lub 8h :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie mogę przestawiać budynków ktoś mi powie jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  44. jak zdobyć mane?

    OdpowiedzUsuń
  45. Czemu "Collect crystal shards" nie dostałem jednego skoro wysłałem znajomemu zaproszenie do gry i on gra teraz a ja nie mam żadnego "Collect crystal shards"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolega zaproszony musi dostac ikonke w kt pisze kto go zapraszal .on klika dana osobe i juz :) aa ikonka pojawi sie tylko po ukonczeniu bitew do ktoregos tam poziomu na mapie bodajze 4 .

      Usuń
  46. co to sa te niebieskie buteleczki nad glowami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mana , służy do tworzenia piorunków ktore niszcza wybrane budynki czy wieże

      Usuń
  47. od niedawna strasznie przycina mi komputer gdy włączam throne rush nie wiem co się stało na początku wszystko chodziło płynnie a po miesiącu grania wszystko szarpie i przecina tak jak by komputer był obciążony (podkreślam mam antywirusa korzystam z mozilli) z góry dziękuje za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapraszam do gildi „ Animale ” Tworzymy potęgę ! Pomagamy oraz rozsyłamy mane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wlasnie mam krysztaly a nie moge kupic 3 budowniczego dlaczeog ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak zdobyć KRYSZTAŁY ???

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zdobyc czerwone krysztaly bez ich kupowania?

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak coś przenieść np. zamek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na gorze ekranu widnieje taki klucz naprawczy , klikasz ,edycja ,ustawiasz i zatwierdzasz

      Usuń
  53. Jak zdobyć diamenty

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapraszam do gildii "Wielkopolska" graczy z regionu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bractwo 888PLN zaprasza wszystkich polakow, chyba ze ktos jest homo to wtedy nie bo takich nie lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam. Jak zdobyć 3 budującego. Nie wiem o co za bardzo chodzi jeżeli ktoś wie to niech proszę napiszę.. Z góry ślicznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Podczas ataku pojawia mi się komunikat "Cannot deploy here, choose another spot" co zrobic żeby wysłać jednostki do walki?

    OdpowiedzUsuń
  58. Wie może ktoś jak zdobyć tą Mane pierdo... ? Czy muszę kupić te jeb@ne gemsy i dopiero później wymienić na mane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli nie zalezy ci na znaj z fb wystarczy wejsc na glowna strone throne i pod kazdym postem ludzie sie oglaszaja add me for mana , dodajesz takiego klijenta do znaj i wysylacie sobie nawzajem :)

      Usuń
  59. ok już kumam z tą maną :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak dostać się do gildii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdobyć kryształy?

      Usuń
    2. By dostać się do gildii musisz wybudować dom "House of Brotherhood" i tam właśnie możesz dołączyć do gildii albo założyć własną :)

      Usuń
    3. Czy chodzi ci o gems? Jeśli tak to możesz je kupić albo walczyć na "Arenie" i zdobywać "Morale" za 500 moralii 50 gems/1000 moralii to 200 gems / 2000 moralii to 500 gems :)

      Usuń
  61. Witam

    Czy może mi ktoś powiedzieć jak przestawia sie budynki w tej grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste:) U góry po lewej stronie znajduje się ikonka w kształcie klucza francuskiego"Edit Mode(E)" i jak to wybierzesz to ci się wszystko pojawi w czerwonych kratkach i możesz te domki do woli przestawiać.
      I jak już se poustawiasz to dajesz Save ( w dolnym prawym rogu :P)

      Usuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak wysłać jednym kliknięciem 200 łuczników. Przegrałem kilka razy na czas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednym kliknięciem nie zrobisz,ale jak przytrzymasz to sie beda same dodawac

      Usuń
  64. mozna usowac mury/przemiescic?

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak dodac wybranego 1 znajomeg a nie 20-30 jak chce dodac gra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie da się :p trzeba poslac wszystkim

      Usuń
  67. Nie rozumiem chce rozbudować zamek do 5 lvl ale pisze ze mam za mało mięsa i nie mogę o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie rozumiem chce rozbudować zamek do 5 lvl ale pisze ze mam za mało mięsa i nie mogę o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie rozumiem chce rozbudować zamek do 5 lvl ale pisze ze mam za mało mięsa i nie mogę o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozbudować trzeba te pomieszczonko do trzymania chleba ,zdobyc dana ilosc i wtedy działać z zamkiem

      Usuń
  70. Witam jak mozna przeslac do kogos surowce

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam nie moge zsynchronizowackomorki z tel
    Oraz czy moge przeslac surowce do znajomego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Surowców przekazywać nie można chyba ;p

      Usuń
    2. surków nie da się przesłac, pomoc możesz tylko w dawaniu tzw,many (spells)

      Usuń
  72. Pamiętajcie że na stronie https://www.facebook.com/thronerush/ można zgarnąć darmową armie do własnych szeregów ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zaczełem grac w ta gre na telefonie. jak przeniesc to na FB ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się niestety , ta gra nie łączy się komp-tel .

      Usuń
    2. Ale czemu się nie łączy mam to samo na tel upoważniłem aplikacje przez facebooka ale na kompie logując sie na facebooku włącza mi gre od 1 lvl ; /

      Usuń
  74. Można po wybudowaniu usuwać budynki?

    OdpowiedzUsuń