Szukaj

Peeling nie jest gejowski.

4 lutego 2014
peeling, dla, facetów, facet, nie, gejowski, skóra, gładka, pachnąca, jak, peelingować, używać, peelingu, antycelulitowe, ujedrniajace, ujędrniające

Wpis nie sponsorowany

Kobiety pewnie wszystkie wiedzą co to peeling (czyt. PILING). Mężczyźni mogli coś słyszeć. Ale większość nie wie co to jest. A wielu nawet o czymś takim nie słyszało. Ja będąc w szkole masażu musiałem poznać wiele dziwnie brzmiących rzeczy. Jak peeling, bańka chińska, czy cellulit...choć wciąż myślę, że to ostatnie może być nazwą greckiego boga.
Dlaczego musiałem dowiedzieć się co to jest peeling i dlaczego uważam, że nie jest gejowski o tym zaraz. Najpierw podstawy. Głównie dla panów.



Podstawy


Co to jest peeling?


W moim krótkim doświadczeniu z peelingami spotkałem się z kilkoma gatunkami. 

Cukrowy, solny i malinowy. Każdy ma takie samo zadanie. Złuszczyć skórę i sprawić by była gładka i ładnie pachniała.


Siła działania.

Każdy rodzaj peelingu ma inną siłę działania. Solne są najmocniejsze. Trochę taki papier ścierny. 

Cukrowy jest delikatniejszy. Ale również papier ścierny.
Malinowy jest najdelikatniejszy. Bo tu wcierane są w skórę pestki malin i same maliny.
Istnieją jeszcze żele peelingujące. Ale one są strasznie słabe.

Zapachy.


Ważne jest, aby kupić sobie jakiś fajny zapach. Bo po zabiegu prócz gładkiego ciała, skóra zajebiście pachnie. 
Zapachów jest do wyboru do koloru. Lawendowe, kawowe, czekoladowe, truskawkowe, morskie, cytrynowe, gruszkowe. I wiele wiele innych. 


Moja przygoda z peelingiem.

To ciekawe słowo poznałem, gdy koleżanka na zajęcia z masażu przyniosła peeling malinowy. Cała grupa użyła sobie na ręce. Po spłukaniu moja reakcja była taka: "ŁOOOOOO. Nigdy nie miałem tak gładkich dłoni. Chyba, że po urodzeniu. I do tego jak fajnie pachną."


To był mój pierwszy świadomy peeling. Nieświadome używałem kiedyś żelu pod prysznic z drobinkami peelingującymi.

Zajarałem się peelingiem.


Dlaczego peeling nie jest gejowski?


Kobiety uwielbiają facetów z gładkimi dłońmi. Ja jako masażysta muszę mieć je gładkie. Masaż, albo nawet dotyk "ręką drwala" jest nie przyjemny.
Ostatnio była taka sytuacja. Kolega masował koleżankę. Zamieniliśmy się. Reakcja koleżanki:
"Ale masz gładkie dłonie w porównaniu do niego, od razu milszy masaż". Kolega chciał mnie w tym momencie na bok odstawić, żebym mu konkurencji nie robił. Ale co tam :D

Ja wiem, że jak ktoś ma ręce drwala to ciężko będzie je wygładzić i tu trzeba prawdziwego papieru ściernego. Ale jak by przez jakiś czas taka osoba używała to myślę, że dłonie by się wygładziły. 

Peeling można używać na całe ciało, aby mieć skórę gładką jak pupa niemowlaka i pachnącą jak łąka.  Mi na razie wystarczą  tylko dłonie.
Choć kilkanaście dni po pierwszym peelingowaniu mieliśmy zajęcia na masażu kosmetycznym z peelingu. I tam był nakładany na całe ciało. Tak gładkiej skóry to ja nawet przed urodzeniem nie miałem.


Poziom zaawansowany


Podstawy już są znane, czas się wziąć za coś trudniejszego.

Wykonanie zabiegu peelingującego.

Na całe ciało wygląda to tak samo, więc mogę spokojnie opowiedzieć wykonanie na przykładzie dłoni.


1. Moczymy dłonie. 


2. Nakładamy peeling.


3. Ruchami okrężnymi rozcieramy, wmasowywujemy peeling w skórę. Powinno to trwać z 10 minut. Albo do momentu wyschnięcia.


4. Dokładnie spłukujemy.


5. Jaramy się gładka skórą i ładnym zapachem.



Proste jak cep, co nie?
Jak już pisałem na całe ciało wygląda to tak samo. Tylko trzeba więcej czasu i peelingu. Oraz wody. Ja w gabinecie będę musiał wysłać klienta pod prysznic później. O ile się nie nauczę scierać go gąbeczkami.

Informacje bardziej dla kobiet.


1. Peelingi mają też właściwości antycellulitowe i ujędrniające.

2. Masaż miodem jest zajebistym peelingiem, ale wykonuje się go trochę inaczej.

3. Bańka chińska ma właściwości peelingujące.(Bańka nie jest dla mężczyzn, według mnie).

Jakie peelingi polecam.

Jedyne, które używałem to były peelingi ze Starej Mydlarni. Polecam tą firmę, bo jest nie droga. Dobra i naturalna.


Mój ulubiony z dwóch powodów. Uwielbiam zapach lawendy i kolor lawendowy. I był to drugi, który używałem.


Tego używałem jako pierwszego. Jest delikatny. W środku są prawdziwe maliny i pestki. Dziewczyny mówią, że pachnie zajebiście. Jak dla mnie pachniał tanim winem. Ale jako prezent dla dziewczyny pomysł bardzo dobry.


Dla faceta dobry zapach. Przecież nie będzie brał czekoladowego, albo truskawkowego czy waniliowego. Dla mężczyzny to nie może być słodki zapach. A cedr i baobab raczej nie jest słodki.
Sam niedługo wypróbuje. Bo mogę.




Na tej stronie jest tego dużo. Wystarczy poszukać. Są opakowania, większe i mniejsze. Pachnące fiołkami i drwalem. Solne, cukrowe i kilka innych. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę słowo: peeling


Podsumowanie


Używanie peelingu nie jest gejowskie. Warto mieć gładkie dłonie. Robi się wtedy lepsze wrażenie na ludziach.

Kobiety lubią zadbanych facetów. Oczywiście bez przesady. Nikt tu nie mówi o peelingowaniu całego ciała. Choć jak chcesz to czemu nie. Sam się nad tym zastanawiam. 
Kupisz sobie za te 40 zł peeling, będziesz używał na same dłonie to ci na długo wystarczy. A no i jak przyjdzie jakaś dziewczyna to może będzie chciała się wypeelingować. Albo, żebyś ty to zrobił skoro już umiesz.

Dla faceta polecam peelingi gruboziarniste solne lub cukrowe. Bo nie macie delikatnej skóry, żeby wam to jakieś siniaki czy coś zostawiało.

Dla kobiety polecam każdy. Gładka, jędrna pachnąca skóra to skowyrna skóra. W sensie zajebista.
No może nie każdy, bo te grubo ziarniste mogą być za mocne. I zetrą ci skórę do kości...no dobra, żartowałem. To nie jest możliwe.

Polecam ten styl oczyszczania skóry
Waldemar Dźwigalski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz