Szukaj

Głupie Modyfikowane Ogórki

27 listopada 2012

Wkurza to narzekanie na te Głupie Modyfikowane Ogórki,czyli GMO. Wszędzie o tym mówią, wszyscy o tym mówią, a większość nawet nie wie o co chodzi. Ja również. Dlatego mam na to wyjebane.


Dlaczego mnie to nie obchodzi? A dlatego, że wole być nie świadomy co jem. Tak jest np.: z parówkami. Nie mam pojęcia z czego są, choć wiele osób mówi, a z czego to one nie są. Smakują mi, to jem. Nie ma co patrzeć co leży w talerzu. No z tym mam problemy, bo jak zobaczę w zupie cebulę to od razu ją na bok daje.

GMO, takie tam trzy literki oznaczające żywność modyfikowaną genetycznie. Biedni Biotechnolodzy męczyli się, aby udoskonalić nasze jedzenie. Aby dodać witaminy do ryżu, aby ogórki dłużej mogły leżeć w lodówce. Mieszali arbuzy z dyniami. A wy tego chcecie całkowicie zakazać? Nie rozumiem dla czego. Słyszy się, że jeszcze nie wiadomo jakie skutki na ludzi będzie miała ta cała modyfikowana żywność. No, ale jak zabronimy to się nie dowiemy.
Nie mam nic przeciwko tym ruchom anty GMO, ale jednak cieszę się, że ogórki mogą mi w lodówce leżeć tydzień i są dobre. Przy najmniej nie marnuję jedzenia, bo zdążam je zjeść.

Dla mnie to GMO to po prostu kolejny stopień ewolucji. Wszystko ewoluuje, aby być lepsze, bardziej przy stosowane. Ja wiem, ze na pewno są jakieś wytworzone odmiany, które są naprawdę gorsze i mniej zdrowe. Ale od czego są naukowcy czy testerzy. Ja nie wiem jak to z tym jest. Może warto zakazać hodowania i sprzedaży niektórych gatunków, ale na pewno nie wszystkich. Po za tym już dużo gatunków modyfikowanych jest takim stanie, że już nie da się odwrócić do stanu nie modyfikowanego. Już są zbyt powszechne.

To właśnie przez GMO, kukurydza jest taka piękna cały czas. A ogórki w folijkach się nie psują. I je myślę, że to dobrze. Dużo lepiej mi się kupuje coś wyglądającego estetyczniej i z dłuższą datą ważności.

Mówicie, że to nie zdrowe? Ja mówię, a co jest na tym świecie zdrowe. Już chyba nic. Wszystko posiada jakieś dodatki chemiczne, owoce są spryskiwane, do tego dochodzą spaliny. Tłuszcze są nie zdrowe, nawet sok z marchwi jest nie zdrowy. Najzdrowszy to chyba miód jest, choć tego też nie jestem pewien, bo pewnie też spaliny i psikają na kwiatki. Wódka też nie zdrowa jest. Nie ma na tym świecie zdrowych rzeczy. Nawet powietrze jest nie zdrowe. O wodzie już nie mówię. Chyba, że woda w strumykach w górach. To może być jedyne zdrowe pożywienie.

Podsumowując, nie ma co rezygnować z GMO, bo to jest po prostu kolejny poziom ewolucji. Jak już można zakazać hodowli pojedynczych roślin. Ale z całego GMO nie ma co rezygnować. A Bog wiedział, że to dobre. (Jestem Bogem).


Szacunek


EDIT

Ciekawy materiał filmowy o badaniach nad GMO

Polecam obejrzeć i się zapoznać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz